Med et serviceabonnement hos myCloud kender du dine månedlige IT-udgifter.

Du kan vælge præcis de ydelser, du har brug for, og tilpasse dit abonnement efter din virksomheds interne IT-ressourcer.

Eller du kan lade os klare driften af hele din IT-løsning. Alt sammen til en fast pris, der giver dig ro i maven og sikkerhed i budgettet.

Vi sørger for serveren, så du kan sørge for forretningen

Med en serverdrift-aftale lægger du ansvaret for driften af virksomhedens server hos myCloud. Vi sikrer driften gennem overvågning, vedligeholdelse og optimering til en fast, månedlig pris. Så kan du koncentrere dig om at passe forretningen, mens vi koncentrerer os om stabil drift af din serverinstallationen.

Serverdrift-aftalen er dokumenteret i en SLA-aftale (Service Level Agreement), hvor omfang og reaktionstider er dokumenteret. Så ved du præcist, hvad du får.

MyCloud overvåger og vedligeholder dine servere proaktivt, så de altid er opdaterede. Desuden får du en månedlig rapport, der viser status på alle jeres servere. Der er mulighed for at udvide aftalen med backupkontrol, antivirus kontrol samt døgnservice.

Vi holder virksomhedens pc'er kørende,
så medarbejderne også er det

Med myClouds klientstyring forebygger du problemer med virksomhedens PC’er og sikrer, at dine medarbejdere kan arbejde sikkert og uforstyrret. Vi sørger for at der er styr på alle virksomhedens PC’er og mobile enheder fra de bliver indkøbt til de skal tages ud af drift. Det giver dig både sikkerhed og tryghed.

Tag f.eks. enhedernes sikkerhedssystemer. Enhver ved, at de kun har værdi, hvis de er opdaterede og bliver overvåget. Men nogen skal jo gøre det. Vi sikrer, at alle PC’erne bliver registreret og kører med myClouds sikkerhedspakke, og vi holder øje med performance, kapacitet og garanti.

Vi sørger også for, at enhedernes styresystemer og bliver vedligeholdt og opdateret. På samme måde bliver al tredjepartssoftware som Adobe, Java, Flash osv. automatisk patched, og vi sikrer, at dine medarbejdere kan færdes sikkert på internettet via vores sikker WEB-applikation.

Hver måned sender vi dig en statusrapport over virksomhedens PC’er, der viser deres beskyttelsesniveau og performance.

Vi holder dig oppe, hvis noget går ned

Med de hastigt voksende mængder af data i virksomheden vokser behovet for en fleksibel, hurtig og ikke mindst sikker backup- og restore-løsning.

Det handler om at minimere både risici og nedetid, og det kan du gøre med en managed backup- og restore-løsning fra myCloud.

Vi hjælper dig med at designe implementere og optimere en velfungerende backup og restore, der sikrer, at dine data, applikationer og virtuelle maskiner kan genskabes hurtigt og effektivt.

Selv den bedste backupløsning kræver overvågning, vedligehold, kontrol og rapportering for at være effektiv. MyCloud Managed Backup er en end-to-end-løsning.

Vi rådgiver dig om, hvilken løsning passer bedst til din virksomhed, og vi hjælper med at opbygge en komplet Disaster Recovery-plan, som træder i kraft, hvis der opstår problemer.

Derefter overvåger vi den daglige backup og laver tilpasninger, hvis det er nødvendigt. Vi foretager også restore-kontrol med faste intervaller for at sikre, at dine data kan genskabes, hvis noget skulle gå tabt. Det hele bliver løbende rapporteret til dig, så du altid har overblik over din bakup- og restore-løsning.

Dit system – din løsning

Vi tilbyder forskellige løsninger alt efter din virksomheds behov og krav til restore-hastighed.

Det kan for eksempel være en ren cloud-løsning til den mindre virksomhed eller en hybrid-løsning til virksomheden, der har brug for hurtigere at kunne genskabe data.

Sikker backup til Office 365

Office 365 er med god grund blevet en populær løsning med mange effektive og praktiske funktionaliteter. Den mangler dog en egentlig backup. Vi tilbyder en cloud-to- cloud-backupløsning til Office 365, der automatisk tager backup af ExchangeOnline, OneDrive og SharePoint. Dermed er du sikker på at kunne genskabe dine brugeres data, hvis det bliver nødvendigt.

Vi kommer rundt i hele dit netværk

En god it-infrastruktur er en god start. Men det kræver overvågning og løbende vedligehold af alle komponenter at sikre netværket og få det optimale ud af det. Vi sørger for, at dit netværk er rustet til at modstå de skiftende sikkerhedstrusler, og at det kan matche medarbejdernes stigende krav til en stadigt mere fleksibel og mobil arbejdskultur.

Når du laver en aftale med myCloud om netværksdrift, omfatter den alt fra konfiguration og dokumentation til løbende opdatering og support. Vi overvåger, vedligeholder og opdaterer virksomhedens netværk og alle dets komponenter. Aftalen er dokumenteret i en SLA-aftale (Service Level Agreement), så både omfang og reaktionstider er nøjagtigt dokumenteret. Vi udarbejder også løbende en rapport, der viser status på alle virksomhedens netværkskomponenter.

Udover selve driften af netværket rådgiver vi om opbygning af en sikker, fleksibel og hurtig infrastruktur, der kan tilpasses skiftende krav om sikkerhed og fleksibilitet.

Vores måde at arbejde er under hastig forandring. En Microsoft-undersøgelse blandt små og mellemstore virksomheder (SMV'er) viser, at medarbejderne bruger 50 pct. mere tid end tidligere på at samarbejde i grupper – både internt og med eksterne samarbejdspartnere.

Undersøgelsen viser også, at 37 pct. af de administrative medarbejdere er mobile og ikke længere kun arbejder på pc'en ved skrivebordet, men også på deres egne laptops, tablets og mobiler.

 

Samtidig er 43 pct. af alle cyberangreb nu rettet mod SMV'er, fordi større virksomheders it-sikkerhed bliver stadigt bedre.
Der er kort sagt behov for it-løsninger, som er både fleksible og sikre.

Sådan en løsning er Microsoft 365, der indeholder:

– Office 365 med Word, Excel, Outlook og PowerPoint
– Online Services med Exchange, OneDrive, Skype, SharePoint, Groups, Teams og Skype for Business
– Enterprise Mobility and Security (EMS)

Det hele styres fra en samlet portal, hvor medarbejderne kan samarbejde og speede jeres processer i virksomheden op.

Løsningen sikrer samtidig data på alle enheder, både internt i virksomheden og eksternt hjemme hos medarbejderne.

Hos myCloud tilbyder vi, udover selve Microsoft 365-løsningen, adgang til en uddannelsesportal med instruktion i brugen af systemet, og overvågning af din virksomheds sikkerhedsportal.

 

Styrk samarbejdet og mobiliteten med Microsoft 365

Sikkerhed i skyen – helt nede på jorden

Du har flyttet din virksomheds it til skyen, og nu bliver der downloadet data på mobile enheder og laptops, som befinder sig uden for dit netværk. Men hvad så med sikkerheden? Det kræver et effektivt værktøj. Og det værktøj hedder EMS.

Det vigtigste er at sikre, at brugerne har kun adgang til de applikationer der er standard i virksomheden. EMS indeholder Mobil Data Management, som giver mulighed for at beskytte data på mobile enheder. Vi opsætter politikker, der forhindrer brugerne i at kopiere data til eksterne tredjeparts-applikationer som Gmail, Hotmail og iCloud. Dermed kan data kan kun ligge i de applikationer, der er fastlagt af virksomheden som standard. Hvis en enhed bliver stjålet eller forsvinder på anden vis, giver EMS mulighed for at slette enhedens indhold, så der ikke sker tab af data.

Certifikater